تری بلندر (میکسر پودری)

تری بلندر (میکسر پودری)

برخی از مواد پودری یا گرانولی برای رسیدن به خواص مورد نظر نیاز به ترکیب شدن دارند. نوع ترکیب برخی از پودرها باید به دقت انجام گیرد تا اجزای ترکیب با درصد قابل قبولی با هم آغشته شوند. دستگاه میکسر پودر از جمله ماشین های موثر در این زمینه است. دستگاه ریبون بلندر نام تجاری این ماشین است.
دستگاه میکسر پودر مجهز به تیغه مخلوط کن ویژه ای است که Ribbon Blade نام دارد. اندازه این تیغه به نحوی محاسبه شده است که تقریبا کل نواحی مخزن دستگاه را پوشش می دهد و با حرکات خطی و شعاعی تضمین به دست آمدن بهترین ترکیب را می دهد. به تعریف ساده تر، پره های داخل مخزن دارای گردش خلاف یکدیگر هستند، یعنی برخی مواد را به داخل و برخی به بیرون می کشند که سبب ترکیب بهتر و دقیق تر مواد می شود. پره ها و جنس مخزن بلندر به گونه ای در نظر گرفته می شود که قابلیت شستشو با آب را داشته باشند.

مزایا: سرویس و نگهداری آسان، سیل ها به راحتی تعویض می شوند طراحی متناسب با ظرفیت طرح – قابل شستشو با CIPمرکزی – توجیه اقتصادی در مقایسه با سایر مخلوط کن ها در فرآیند مایعات، اختلاط و ترکیب محصولات از پروسه های اساسی تولید مواد غذایی، شیمیایی و دارویی می باشد.
خصوصیات موارد محلول هایی که آماده می شوند حاوی ذراتی هستند که خصوصیات ویژه ای در انحلال دارند.
یکی از مثال های بارز این محلولها شیر است، که مقدار قابل توجهی چربی، پروتئین، کربوهیدرات، مواد معدنی و آب تشکیل شده است و هر کدام خصوصیات ویژه ای را در اختلاط دارند.

جهت ثبت درخواست خود برای مشاوره این محصول و یا هر دستگاه دیگری، بعد از کلیک روی دکمه بالا کلیک نمایید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تری بلندر (میکسر پودری)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دستگاه خشک کن میوه و سبزی
جهت درخواست، فرم را پر کرده و دکمه ارسال را بزنید.
در کوتاه ترین زمان ممکن، با شما تماس خواهیم گرفت.