میوه خشک کن ۲۰۰ کیلویی (48 سینی ) گازی و برقی

میوه خشک کن ۲۰۰ کیلویی (48 سینی ) گازی و برقی

خشک کن میوه و سبزیجات 200 کیلویی

 

مدل GBO200

– ابعاد دستگاه: ۲۵۰×۱۴۰×۲۲۰
– جنس: ورق گالوانیزه با کوره رنگ الکترواستاتیک ، منبع احتراق حرارتی از جنس استیل، ستون و سازه های دستگاه عاری از قوطی های پروفیل
– آیرودینامیک بودن دستگاه
– هوشمند بودن دستگاه
– امکان کنترل دستگاه با گوشی های هوشمند
– تعداد سینی: ۴۸ عدد با فاصله ۸ سانتی
– ابعاد سینی: ۱۰۰×۶۰
– جنس سینی: مسوار با روکش PE
– نوع سوخت: برق تکفاز و گاز شهری

خرید دستگاه خشک کن میوه

با خرید دستگاه خشک کن میوه یک تیر و چند نشان رو هدف گرفتید.میوه خشک کن های تولیدی ماشین سازی اردبیل، برای تولید انواع طعم دهنده ها و چاشنی های غذایی، میوه خشک، چیپس میوه، و سبزیجات خشک و گیاهان دارویی، لواشک، بصورت مشاغل خانگی و کارگاهی کاربرد دارد. با ما همراه باشید تا با مقایسه قیمت دستگاه میوه خشک کن گازی و برقی بتوانیم یک راهنمای خرید عالی در اختیارتون قرار بدهیم. در معرفی ویدئویی زیر با طراحی و تولید میوه خشک کن صنعتی و خانگی آشنا می شویم:

قیمت دستگاه میوه خشک کن 200 کیلویی

میوه خشک کن 200 کیلویی مدل GBO200 با ابعاد دستگاه ۲۵۰×۱۴۰×۲۲۰ و جنس  ورق گالوانیزه با کوره رنگ الکترواستاتیک ، منبع احتراق حرارتی از جنس استیل، ستون و سازه های دستگاه عاری از قوطی های پروفیل در جهت مصارف کسب و کار خانگی و کارگاهی تولید شده است. با توجه به نوسانات قیمت و کیفیت ساخت قیمت میوه خشک کن گازی نسبت به موارد مشابه قابل مقایسه نیست.

خرید دستگاه خشک کن میوه خانگی

با خرید دستگاه خشک کن میوه خانگی در واقع کسب و کاری چهار فصل را برای خود رقم زده اید. اگر در زمینه خرید خشک کن ها اطلاعاتی ندارین و نمی دانید آیا میوه خشک کن خانگی مناسب شرایط شماست یا خشک کن میوه صنعتی و یا قیمت دستگاه میوه خشک کن خانگی گازی بهتره یا نوع برقی ، مشاورین ما در نیم فروش آماده ارائه هر گونه مشاوره رایگان قبل از خرید می باشند

فروش دستگاه خشک کن میوه

در بخش فروش تیم ما آماده ارائه خدمات برای فروش دستگاه خشک کن میوه وسایر محصولات تولیدی مثل دستگاه اسانس گیر عطر ، خط تولید چیپس میوه و غیره می باشند. برای تمام دستگاه ها مشاوره رایگان و خدمات نصب و خدمات پس از فروش از طرف تیم فروش انجام می گیرد.

قیمت دستگاه خشک کن میوه و سبزی

میوه خشک علاوه بر اینکه در داخل کشور مصرف می‌شود در خارج از کشور نیز بسیار پرطرفدار است و از آنجا که بعضی از میوه‌های ایران در کشورهای دیگر کشت نمی‌شود می‌تواند انتخاب خوبی برای صادرات میوه خشک به این کشورها باشد.

نکته مهم دیگر این است که نه تنها میوه، بلکه هر محصول آبدار و رطوبت دار را می‌توانید با دستگاه خشک کن میوه، خشک کنید مانند انواع میوه، سبزیجات، آجیل، گوشت و غذای حیوانات. با این اوصاف قیمت دستگاه خشک کن میوه و سبزی و قیمت دستگاه خشک کن میوه صنعتی می تواند توجیه اقتصادی داشته باشد.

قیمت دستگاه میوه خشک کن ۲۰۰ کیلویی

جهت ثبت درخواست خود برای مشاوره این محصول و یا هر دستگاه دیگری، بعد از کلیک روی دکمه بالا کلیک نمایید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میوه خشک کن ۲۰۰ کیلویی (48 سینی ) گازی و برقی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دستگاه خشک کن میوه و سبزی
جهت درخواست، فرم را پر کرده و دکمه ارسال را بزنید.
در کوتاه ترین زمان ممکن، با شما تماس خواهیم گرفت.

    ایمیل های ما (اختصاصی)