دستگاه خشک کن اسانس گیر

دستگاه خشک کن اسانس گیر

خرید دستگاه اسانس گیری

قبل از مطالعه مقاله در ابتدا این خبر خوب را به شما بدهم با خرید این محصول شما در واقع  دستگاه اسانس گیری دستگاه اسانس گیر کوچک،  دستگاه اسانس گیری گل محمدی، دستگاه عرق گیری انواع میوه و اسانس عطر را همه یکجا با هم خرید کرده اید.از ویژگی های بارز دستگاه عرق گیری می توان به قابلیت خشک کنی میوه، اسانس گیری و تولید عرقیجات بطور همزمان اشاره کرد. با خرید دستگاه اسانس گیری علاوه بر پایین بودن هزینه تمام شده دستگاه، بالابودن غلظت اسانس بدست آمده، حفظ کارآمدی مواد اولیه در کنار تولید اسانس میوه جات و گیاهان دارویی در ایران، مجهز به سنسوهای هوشمند دماسنجی و رطوبت سنجی و امکان کنترل دستگاه با گوشی های هوشمند اشاره کرد و هم خرید دستگاه خشک کن میوه را همزمان دارید!

 

چرا دستگاه خشک کن و اسانس گیر؟

همه ساله مقدار زیادی از محصولات باغی و کشاورزی به علت نبود پاسخ مناسب برای انبارداری و نگهداری و وفور ضایع می شود. وجود تجهیزات خشک کن میوه و سبزی و ایجاد طرح خط چیپس میوه و گیاهان دارویی می تواند پاسخ مناسبی به این موضوع باشد.

دستگاه خشک کن اسانس گیر علاوه بر خشک کردن میوه و سبزیجات امکان تولید عرقیجات و اسانس را به خریدار می دهد. اسانس ها و ترکیبات آنها بطور مستقل و غیر مستقل در صنایع مختلف ازجمله عطرسازی(تهیه ادکلن، عطرهای مختلف و اسپری)، بهداشتی (تهیه خوشبوکننده ها، بهبود مزه خمیردندان، تهیه صابون، کرم و ضد عفونی کننده ها)،غذایی( تهیه شربت، آبلیمو، نوشابه، شیرینی)، شیمیایی(تهیه حلال ها، معرف ها، کف کننده ها) کاربرد دارد.

معرفی ساخت دستگاه اسانس گیر خانگی

 کاربرد عرقیجات گیاهان دارویی برکسی پوشیده نیست.
دستگاه خشک کن اسانس گیر شرکت ماشین سازی اردبیل نمونه مشابه داخلی و خارجی ندارد و در ظرفیت های ۵۰۰ کیلوگرم، یک تن و دو تن بسته به نیاز مشتری ساخته و ارائه می شود. با مشاهده طرز کار دستگاه عصاره گیری در آپارات با قابلیت های آن بیشتر آشنامی شوید.

فهرست مطالب

دستگاه اسانس گیری چیست؟

فرآیند پرس سرد روشی است که در روغن ها که جزو اسانس های آشپزخانه ما هستند استفاده می شود. همانطور که از نام آن پیداست، دانه میوه روغن گیری به روش پرس سرد استخراج می شود. در هر فرصتی، کارشناسان به ما می گویند که بهتر است روغن های فشرده سرد را به دلایل بهداشتی انتخاب کنید.

دستگاه عرق گیری چه کاربردی دارد؟

در کشور ما استفاده از جدیدترین روغن های گیاهی طبیعی در منازل، صنعت و صنایع غذایی رایج است. روغن زیره سیاه، روغن بذر کتان، روغن نارگیل، روغن کنجد توسط ماشین آلات تولید می شود، به ویژه از دانه هایی که به دلایل بهداشتی در گیاهان موجود است. این محصولات با دستگاه روغن پرس سرد مخصوص تولید می شوند. به لطف ماشین ها، محصولات گیاهی طبیعی به دست آمده از دانه های روغنی تشکیل می شود. روغن ها به روش فشرده سازی بدون از دست دادن خواص روغن های تصفیه شده با پرس سرد استخراج می شوند با ساخت دستگاه اسانس گیری مراحل راحت شد که از دستگاه اسانس گیری استفاده می شود.

دستگاه اسانس گیری خانگی

در عین حال با کنترل سرعت اینورتر در دستگاه اسانس گیر خانگی، محصولات با سختی بالاتر بدون مشکل به دست می آیند. روغن های فشرده سرد همه روغن هایی هستند که از دانه های روغنی به دست می آیند. محصولات فرآوری شده در این دستگاه اسانس گیر و روغن بدست آمده از آن عبارتند از ذرت، گردو، کنجد، فندق، بادام زمینی و سیاه دانه.روغن های این محصولات به ویژه توسط دستگاه اسانس گیری دست دوم نیز می تواند به دست آید و در هزینه ها صرفه جویی شود.

خرید دستگاه اسانس گیر خانگی

دستگا های عصاره گیری در مکان های مختلف استفاده می شود. دستگاه عصاره گیری خانگی کوچک در خانه ها و دستگاه عصاره گیری جدید محل های کار با تولید مناسب قابل حمل ارائه می دهند. علاوه بر این، امروزه دستگاه عرق گیری گیاهان دارویی صنعتی در مکان هایی که ادویه جات یا محصولات گیاهی می فروشند، دستگاه های عصاره گیر خانگی ترجیح داده می شود. در عین حال، آنها ماشین های مهمی برای به دست آوردن روغن های گیاهی سالم در آجیل فروشی ها یا گیاهان دارویی هستند. با این ماشین ها 40 کیلوگرم روغن در ساعت با دستگاه های پیشخوان یا کوچک یا متوسط ​​در مشاغل یا منازل تولید می شود.

قیمت دستگاه اسانس گیر خانگی

اسانس ها با روش تقطیر به دست می آیند. گل، برگ، ریزوم، پوست و غیره گیاه. روغن های مخصوصی از قطعات آن به دست می آید. این نوع روغن ها در بسیاری از زمینه ها مورد استفاده قرار می گیرند برای همین علت مردم عرق گل محمدی را می گیرند که قیمت دستگاه اسانس گیری گل محمدی نیز متفاوت است.

انواع دستگاه های اسانس گیری که متفاوت خواهد بودکه در ما بین این موارد قیمت دستگاه اسانس گیری کوچک و قیمت دستگاه اسانس گیری نعناع و قیمت دستگاه اسانس گیری نیمه صنعتی با توجه به امکانتش متفاوت است.

دستگاه اسانس گیری کوچک

دستگاه اسانس گیری کارگاهی

قیمت دستگاه گیری کوچک

دستگاه اسانس گیری گشنیز

دستگاه اسانس گیری گل

دستگاه اسانس گیری گلاب

دستگاه اسانس گیری گل محمدی خانگی

دستگاه اسانس گیری نعناع

خرید دستگاه اسانس گیر خانگی

دستگاه اسانس گیری کوچک

روغن زیتون و فشردن دانه های روغنی مختلف نیز با دستگاه های دستگاه عصاره گیری خانگی انجام می شود. واین ها را  عموماً محصولات با ارزش غذایی بالا با پرس روغن بدست می آیند. روغن هایی مانند روغن سیاه دانه، روغن کنجد یا روغن زیتون در سلامت و بسیاری از بخش ها استفاده می شود. با پرس روغن با دستگاه تقطیر سرد، ارزش غذایی محصولات حفظ می شود بر این اساس می توان روغن آجیل و دانه های میوه های مختلف را فشرده کرد. علاوه بر این، مایع از دانه های روغنی به دست می آید. و در نتیجه روغن با فشردن دانه های محصولات با دستگاه اسانس گیری کوچک استخراج می شود.

اسانس گیری دارو های گیاهی

این روش برای به دست آوردن روغن از پوست مرکبات مانند لیمو، پرتقال، گریپ فروت، ترنج و ماندارین استفاده می شود. پوسته ها برش داده می شوند، روی سطح پخش می شوند و برای استخراج روغن های داخل پوسته فشرده می شوند. در نتیجه این پرس سرد مخلوطی از آب و اسانس به دست می آید. سپس این مخلوط را نگه می دارند تا ته نشین شود و اسانس آن به سطح آمده و تجزیه شود. ویژگی بارز روغن های تولید شده با این روش این است که در صورت نگهداری بیش از 1 سال بدون یخ زدن، مستعد اکسید شدن هستند که به موارد زیر اشاره می شود:

 

که خود اسانس گیری گل محمدی به انواع اسانس گیر محمدی تقسیم می شود.

اسانس گیری گیاهی دارویی

اسانس گل گیری نرگس

اسانس گیری گل محمدی

اسانس گیری صنعتی

اسانس گیری گشنیز

 

دستگاه عرق گیری با دماسنج

با خرید این دستگاه اسانس گیر می توانید از دانه های روغنی روغن تهیه کنید. از این طریق می توانید محصولات طبیعی و گیاهی تهیه کنید. با استفاده از روش فشرده سازی با دستگاه عرق گیری پرس سرد می توانید روغن محصولات را بدون مخلوط کردن روغن ها در هوا بدست آورید. به لطف سیستم کنترل سرعت در دستگاه می توانید روغن های محصولات با سختی های مختلف را به صورت عملی و آسان بدست آورید. از دستگاه های پرس سرد در فروشگاه های دارای محصولات گیاهی، عطاری ها و داروخانه ها نیز استفاده می شود.

دستگاه اسانس گیر صنعتی

تفاوت بین روغن های پرس سرد و روغن های پرس داغ. از آنجایی که در روش پرس سرد از حرارت مکانیکی استفاده نمی شود، شیمی محصول به هیچ وجه خراب نمی شود. بنابراین باید به این نکته توجه داشته باشید که روغن هایی که استفاده می کنید به روش پرس سرد تولید می شوند که از دستگاه اسانس گیردارویی  صنعتی و دستگاه اسانس گیر دارویی خانگی نیز از این روش استفاده می شود

قیمت دستگاه اسانس گیر صنعتی

با توجه به قیمت های دستگاه ها و تمامی برند ها و امکاناتی که دارد. می تواند بر قیمت های آن ها تاثیر بذارد و شما باید بررسی های کامل را انجام دهید . همه ایین امکانات بر قیمت دستگاه اسانس گیری صنعتی تاثیر می گذارد ودستگاه اسانس گیری نیمه صنعتی  از جایی که فروش دستگاه اسانس گیری صنعتی بگیرید.

قیمت دستگاه اسانس گیر کوچک

برخی از اسانس‌ها که خاصیت آرامش‌بخش و شفابخش دارند، با استفاده از آن‌ها روی پوست استفاده می‌شوند و به همین دلیل پوست روغن را جذب می‌کند. اما از آنجایی که اسانس های موجود در این اسانس ها بسیار زیاد است، این روغن ها با استفاده مستقیم روی پوست مورد استفاده قرار نمی گیرند. قبل از استفاده باید با رقیق شدن با روغن های ثابت استفاده شود. روغن های ثابت مانند روغن بادام، روغن کنجد، روغن گردو از انواع روغن هایی هستند که اغلب برای این منظور و با توجه به قیمت دستگاه اسانس گیری کوچک و به صرفه بودن آن مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه اسانس گیری میوه

اسانس ها عموماً با روش تقطیر یا روش های مکانیکی به نام پرس سرد به دست می آیند. تقطیر که پرکاربردترین روش در تولید اسانس است، فرآیند جداسازی است که از فراریت متفاوت ترکیبات سازنده یک مخلوط بهره می برد. روغن گیاهانی مانند اسطوخودوس، رزماری، گل رز، بابونه، مریم گلی، آویشن با این روش به دست می آید. روش پرس سرد که قدیمی‌ترین روش شناخته شده است، از نظر ارزش غذایی متمایز است، زیرا روغن‌های به‌دست‌آمده در طول فرآیند در معرض عملیات حرارتی بالا قرار نمی‌گیرند و در طول استخراج روغن از روغن خام از حلالی استفاده نمی‌شود. مواد به عنوان مثال روغن های مرکباتی مانند پرتقال، گریپ فروت، لیمو، نارنگی، ترنج با فشار دادن پوست میوه ها استخراج می شوند که از دستگاه اسانس گیری میوه استفاده می شود.

دستگاه گیری عرق گیری میوه

برای این که عرق گیری گیاهان در بسیاری از بیماری مورد شفا قرار داد برای همین علت به عرق گیری میوه ها نیز پرداختند که به همین علت دستگاه آن را ایجاد کردند.

دستگاه اسانس گیری گل محمدی

با خرید دستگاه اسانس گیری گل محمدی  می توان به اسانس گل محمدی که بوی بسیار خوبی دارد و فواید زیادی برای پوست دارد،دست یافت. اسانس گل محمدی برای درمان اگزما و خشکی پوست شناخته شده است، از پیری زودرس نیز جلوگیری می کند. به دلیل خاصیت قابض، ظاهر مویرگ ها را کاهش می دهد و به از بین بردن آکنه و جای زخم کمک می کند.

خرید دستگاه اسانس گیری عطر

 با خرید دستگاه اسانس گیری عطر میتوان به انواع اسانس عطر دست یافت.عطرها بیشتر اسانس ها از تقطیر با بخار آب در یک مخزن فولادی ضد زنگ به دست می آیند. این رایج ترین روش ملایم و کارآمد استخراج اسانس است. گیاهان به طور مستقیم در آب جوش در دمای بالا غوطه ور نمی شوند زیرا اکثر رایحه های لطیف را می توان تغییر داد. این روش شامل عبور بخار آب کم فشار از یک مخزن حاوی گیاهان معطر است. بخار به طور طبیعی ریز جیب های اسانس موجود در گیاه را جذب می کند. سپس از طریق سیم پیچ خنک شده با آب سرد حرکت می کند تا خود را به مایع تبدیل کند. پس از خروج، اسانس و آب گل به دست می آوریم.

خرید دستگاه عرق گیری

برای اینکه در بررسی ساخت دستگاه عرق گیر خانگی که امکانات فراوانی دارند و می توانیم از آن ها استفاده کنیم و با توجه به همه این موارد گفته شده با توجه به  عکس ها در دستگاه اسانس گیری قیمت هم می توان مقایسه کرد و به راحتی خرید خودتان را انجام دهید.

انواع دستگاه عرق گیری

با توجه به امکانات که در این دستگاه ها مانند

دستگاه های عصاره گیری صنعتی

دستگاه عصاره گیری گل نرگس

دستگاه عصاره گیری میوه

دستگاه عرق گیری گل محمدی

را  متفاوت خواهند بود.

دستگاه عرق گیری خانگی

در کشورمان نیز برای اینکه بانوان عزیز در فصل های مناسب عرق گیری انجام می دهند و گاها از این  مورد نیز به عنوان شغل استفاده می کنند .

دستگاه عرق گیری خانگی کوچک

دستگاه عرق گیری خانگی برقی

دستگاه عرق گیری خانگی کشمش

دستگاه عرق گیری خانگی دست دوم

را شامل می شود. که دستگاه عرق گیری خانگی برای تمام موارد بالا مناسب است.

دستگاه عرق گیری صنعتی

با توجه به همه این ها باید این نتیجه رو می گیریم که جاهایی که نمی توانند در خانه عرق گیاهان را بگیرند با دستگاه عرق صنعتی در کارخانجات انجام می دهند  و به صورت بهداشتی در فروشگاها به فروش می رسانند.

قیمت دستگاه عرق گیری صنعتی

در هر صورت این مورد را در نظر می گیریم که دستگاه های صنعتی بالاتر از دستگاهای خانگی میشوند برای همین اگر به صورت کارگاه استفاده کنند باید هزینه خوب داشته باشند.

دستگاه عصاره گیری برای چه چیزی استفاده می شود؟

از دستگاه عصاره گیری بیشتر در میوه ها استفاده می شود چون که آب میوه ها حالت در مانی دارد برای همین علت ازاین دستگاه ها زیاد استفاده می شود .که با وجود بیماری کرونا خیلی از آدمها با خرید دستگاه عصاره گیری برای  خود شغل ایجاد کردند و نیز با خرید دستگاه عصاره گیری گشنیز نیز خیلی ها از سبزیجات نیز و ابش استفاده می کنند.

دستگاه عصاره گیری قهوه

از این دستگاه اول در کشورهای مانند ترکیه و فرانسه استفاده شد و بعد از آن نیز در کشور ما به بورس آمد و حتی بعد از آن نیز دستگاه عصاره گیری قهوه که در بیرون فروخته می شود ولی بعد از آن دستگاه عرق گیری قهوه که در بازار از آن استفاده می کردند از این دستگاه به صورت خانگی نیز فروخته می شود.

دستگاه عرق گیری گشنیز

امروزه خیلی از افراد با آب سبزیجات دتوکس می کنند برای همین علت از آن نیز دستگاه های از انواع مانند دستگاه عصاره گیری دارویی و دستگاه عصاره گیری صنعتی و با خرید دستگاه عصاره گیری گیاهان دارویی می توانیم از آن استفاده کنیم.

در آخر برای شروع به کار و همه موارد گفته شده باید بعضی از نکات رو رعایت کنیم که در بالا اشاره شده است.

جهت ثبت درخواست خود برای مشاوره این محصول و یا هر دستگاه دیگری، بعد از کلیک روی دکمه بالا کلیک نمایید.

3 reviews for دستگاه خشک کن اسانس گیر

  1. محمد

    ببخشید چطوریه که دستگاه همه کار ه ست؟

  2. افسانه

    سلام ببخشید طرز کارکرددستگاه اسانس گیری رو هم آم.زش می دین؟

    • ماشین سازی اردبیل

      سلام بله

  3. سحر

    سلام میشه قیمت دستگاه عصاره گیری رو بگید؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دستگاه خشک کن میوه و سبزی
جهت درخواست، فرم را پر کرده و دکمه ارسال را بزنید.
در کوتاه ترین زمان ممکن، با شما تماس خواهیم گرفت.