درباره ماشین سازی اردبیل

گروه توسعه آتیه صنعت ماشین آلات اردبیل در سال 1345 کار خود را با تولید ماشین آلات چوب از جمله دستگاه اسلایسر، پلر، پرس، روکش زن، خشک کن و گیوتین آغاز نمود و موفق به راه اندازی و تجهیز کارخانه جات صنایع چوب و قطعه سازی در اکثر نقاط ایران شد. پیرو واردات بی رویه چوب و محدود واقع شدن روز افزون صنایع چوب و کاهش تقاضا برای راه اندازی کارگاه ها و کارخانه جات صنایع چوب این شرکت بعد از تحقیق و توسعه در زمینه فروش تجهیزات و ادوات کشاورزی و صنایع کشاورزی و صنعتی کشور و با توجه به پیشینه خود در زمینه تولید دستگاه های خشک کن زمینه فعالیت خود را به صنایع غذایی و تبدیلی سوق داد.

فروش تجهیزات و ادوات کشاورزی

گروه توسعه صنعت ماشین آلات اردبیل با ارتقا بر دانش فنی خود از سال 1389 به عنوان تولید کننده ماشین آلات صنایع تبدیلی و غذایی وارد عرصه شد و با عنایات الهی و به پشتوانه دانش فنی و پشتکار پرسنل متعهد و دلسوز خود توانست در سال 1395 و 1396 به عنوان تولید کننده نمونه در عرصه صنایع تبدیلی و غذایی منتخب شود.

در حال حاضر گروه توسعه آتیه صنعت ماشین آلات اردبیل با برند تجاری ماشین سازی اردبیل در زمینه اجرا و راه اندازی خط تولید چیپس سیب زمینی، سیب زمینی فرنچ فرایز IQF، دستگاه خشک کن در ظرفیت های مختلف و تجهیز کارخانه جات شیر و تولید رب و خط تولید لواشک و … حرفی برای گفتن دارد.

کیفیت دستگاه های تولیدی در شرکت ماشین سازی اردبیل بعد از تحقیق و بررسی و انجام آزمایشات مختلف از سوی انجمن واحد های خدمات فنی و مهندسی صنایع و معدن استان اردبیل TECA مورد تایید قرار گرفته است.

فعالیت های این واحد بر اساس مراحل زیر برنامه ریزی شده است:

1. کنترل کیفیت دستگاه در زمان تولید

2. کنترل کیفیت دستگاه بعد از اتمام پروژه و زمان ترخیص کالا

3. همکاری با واحد تحقیق و توسعه در جهت آزمایش بر روی محصولات جدید از جمله دستگاه اسانس گیر و عرق گیر طبیعی

واحد تحقیقات و توسعه کشاورزی

اصولا لازمه پیشرفت صنایع غذایی رشد بی وقفه بخش کشاورزی خواهد بود. شرکت ماشین سازی اردبیل ارتباطی سودمند بین صنعت و کشاورزی ایجاد کرده تا فرآیند تولید محصولات کشاورزی را کامل کرده و آنها را بصورت بهینه آماده ورود به بازار مصرف نماید.

در این راستا از فن آوری های جدید توسعه کشاورزی متناسب با شرایط اقلیمی و جغرافیایی در جهت افزایش کیفیت و کمیت محصولات استفاده شده است.

یکی از اقدامات این بخش طراحی دستگاه خشک کن اسانس گیر و عرق گیر همزمان با خشک کردن میوه جات و گیاهان دارویی بوده است که روش های سنتی قبلی را کاملا منسوخ می نماید